Skip to main content
Femení
Dos gols de la llevantinista Esther donen la victòria a Espanya enfront d´Azerbaiyan
There are no reactions yet. Be the first!

La futbolista del Levante UD Femení, Esther González, va ser la gran protagonista de l'encontre que va disputar la Selecció espanyola Sub-19 enfront d'Azerbaiyan, corresponent al Minitorneig de classificació del IX Campionat d'Europa.

Els dos tants que li van donar la victòria al combinat nacional van ser anotats per la davantera llevantinista en el minut 30 i 49 de l'encontre. Amb el treball ben fet, la jugadora blaugrana va ser substituïda en el minut 83.