CD Alcoyano: Unai Alba, Arkaitz (E. Silva, min. 78), Alcántara, Javi Selvas, Pereira, César Remon, David Torres, Omar (J. De Dios, min. 54), Javi Lara, Tortosa (John Edison, min. 61), F. Tacón.
Levante UD B: Garabato, Iván, Mossa, Roger (Ortuño, min. 63), Álvaro Rosa (Andy, min. 65), Provencio, Paredes, Selfa (Juanma, min. 87), Olaizola, Morales, Moyano.
Àrbitre: López Puerta (Comité madrileny). Va amonestar als locals Pereira i Javi Lara i als visitants Mossa, Garabato, Juanma i Moyano.
Gols:
0-1.Morales, min. 75
1-1.E. Silva, min. 84
1-2.Morales, min. 86
El Levante UD B va sumar una important victòria en un camp difícil davant d'un rival que torna a la Segona Divisió B després de descendir la passada temporada de la categoria de plata. Després d'una primera part insulsa, els gols de l'encontre van arribar en els últims quinze minuts.
La primera mitat va estar marcada per les imprecisions d'ambdós equips. L'única ocasió destacable va estar protagonitzada pel conjunt local després d'un centre de David Torres que Tacón a punt va estar de rematar davant de la porteria. Excepte esta oportunitat, que va ser la més clara, la resta d'ocasions van arribar amb centres des de les bandes i servicis de cantó que van acabar sense conseqüències.
Després del pas per vestuaris ambdós esquadres van botar al terreny de joc amb major intensitat. Roger, després de rebre un bon passe de Morales, va poder inaugurar el marcador als tres minuts de començar la segona mitat. Dos minuts més tard, va disposar d'una altra ocasió amb un llançament creuat que es va anar fora.
Garabato va ser providencial poc després a l'allunyar amb la mà una rematada de Tortosa. L'entrada de Jhon Edison li va donar vida al conjunt local i, res més ingressar en el terreny de joc, va rematar un centre perillós. El baló es va anar fora per poc.
L'Alcoyano va estrényer a un Levante UD B que va tractar de traure profit d'alguna contra i ho va aconseguir. Morales va ser l'encarregat d'inaugurar l'electrònic. Després de rebre un passe en profunditat, es va anar per velocitat, va encarar a porteria i va batre el porter.
El conjunt d'Alcoi no va abaixar els braços i va seguir acostant-se a la porteria llevantinista en busca de l'empat. L'acabament de Cèsar Remon al pal va ser un avís del que un minut després, en el 84, va arribar. En eixe instant Silva va establir l'empat. Però ací no va acabar el partit. Una bona jugada de Morales per banda esquerra va servir perquè el Levante UD B anotara el segon tant i sumara els tres punts de l'encontre.