Skip to main content
Fútbol Base
El Benjamí A i l´Aleví A, campions del Torneig Manolo Salvador de Faura
There are no reactions yet. Be the first!

El Benjamí A i l'Aleví A de l'entitat llevantinista es van proclamar campions el passat cap de setmana en el Torneig Manolo Salvador de Faura.

El primer d'ells es va mesurar en la semifinal al Villarreal CF, al què va véncer per 3-2, mentres que en la final els llevantinistes es van enfrontar al At. Saguntino, al que es van imposar per 4-2.

Per la seua banda, l'Aleví A es va proclamar campió en la seua categoria després de véncer en el partit corresponent a la final al València CF per 1-0

Respecte a l'Aleví D, que va participar en el Torneig Miguel Tendillo de Moncada, va quedar classificat en tercera posició.