Skip to main content
Fútbol Base
El Benjamí A s´alça amb el I Torneig de futbol base Sant Sebastià de La Pobla de Vallbona
There are no reactions yet. Be the first!

El Benjamí A del Levante UD es va proclamar el passat diumenge Campió del I Torneig de futbol base Sant Sebastià, disputat a La Pobla de Vallbona amb motiu de la festa de la localitat en honor al seu patró, que es celebra durant el dia de hui i demà.

Els jóvens jugadors llevantinistes es van alçar amb este torneig després de véncer per 7 gols a 2 als seus homòlegs de l´Atlético Vallbonense.