Skip to main content
Primer Equip
El Consell d´Administració del Levante UD disfruta de la mascletà des de l´Ajuntament
There are no reactions yet. Be the first!

Una àmplia representació del Consell d'Administració del Levante UD ha disfrutat este migdia de l'espectacular mascletà disparada per la Pirotècnia Tomás, des del Balcó de l'Ajuntament de València.

El president Jesús Serna ha encapçalat la delegació llevantinista i al màxim mandatari granota li han acompanyat José Antonio López Lara, Ana Serna, Javier Navarro, Francisco Fenollosa, Antonio Sánchez Santamaría, Marcial Bustinduy i Emiliano Carballo Díaz.

Demà dijous 12 de març assistirà la primera plantilla llevantinista a presenciar la mascletà de la Pirotècnia Piroquiles des del Balcó de la casa consistorial.