Skip to main content
Primer Equip
El Consell d´Administració disfruta de la masceltà des del balcó de l´Ajuntament de València
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació del Consell d'Administració del Levante UD ha disfrutat este migdia de la mascletà que ha disparat la Pirotècnia Turís, des del balcó de l'Ajuntament de València junt amb les Falleres Majors i els seus respectives corts d'honor, l'alcaldessa de València, i les Bellees del Foc de Castelló.

El president Quico Catalán, el vicepresident Tomás Pérez i els consellers Pedro Catalán, Víctor Martínez i Ramón Vilar, han sigut els encarregats de representar al Consell llevantinista.