Skip to main content
Primer Equip
El Consell d´Administració invita a menjar a la primera plantilla del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Consell d'Administració del Levante UD va invitar a menjar a la primera plantilla llevantinista este migdia en el Restaurant Casa Balaguer, en l'habitual menjar d'inici de temporada.

L'àgape va estar marcat pel bon ambient que caracteritza al vestuari llevantinista en la present temporada, i tant els consellers com els jugadors van acabar brindant perquè es complisquen els objectius marcats per a la present temporada.

El president del Consell d'Administració Julio Romero, va saludar i va departir amb cada un dels jugadors i els va desitjar sort per a la temporada.