Skip to main content
Primer Equip
El Consell del Levante UD acorda atorgar la Insígnia d´Or i Brillants de l´entitat a la plantilla de l´ascens
There are no reactions yet. Be the first!

El Consell d'Administració del Levante UD va fer públic en la nit d'ahir durant el sopar oficial que es va celebrar per a commemorar l'ascens a Primera Divisió, que ha acordat atorgar la Insígnia d'Or i Brillants de l'entitat a la totalitat dels jugadors de la plantilla que ha aconseguit esta gesta, a més del tècnic Luis García Plaza, al segon entrenador Pedro Rostoll, i al director Esportiu Manolo Salvador.