Skip to main content
Primer Equip
El President de la Generalitat rep al Levante UD pel seu ascens
There are no reactions yet. Be the first!

El president de la Generalitat, Francisco Camps, ha rebut els herois de l'ascens a Primera Divisió este migdia en el Palau de la Generalitat per a felicitar-los per la gesta aconseguida diumenge passat.

Junt amb la totalitat de la plantilla i cos tècnic, també ha assistit el Consell d'Administració de l'entitat encapçalat pel seu president, Quico Catalán, que ha regalat al Cap del Consell la camiseta oficial de l'equip com a record de l'ascens.

El president de la Generalitat ha subratllat l'heroïcitat del Levante UD després d'aconseguir l'ascens del club a la màxima categoria del futbol nacional, donada la "complexitat i competitivitat" d'este esport.

A més, Camps ha traslladat ànims perquè la pròxima temporada "s'aconseguisquen triomfs i èxits" i es complisquen els objectius del club.

Així mateix, el president ha agraït el seu triomf als jugadors pel resultat d'un treball ben fet. "Tots vosaltres heu fet possible que en cada terreny de joc el llevantinisme s'haja sentit orgullós i heu aconseguit que la Comunitat Valenciana estiga de celebració", ha afegit.

Amb esta recepció, conclouen les visites institucionals prevista pel Levante UD amb motiu dels actes commemoratius de l'ascens.