Skip to main content
Primer Equip
El Consell i la primera plantilla presenciaran la mascletà des del balcó de l´Ajuntament esta setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La pràctica totalitat del Consell d'Administració del Levante UD, encapçalada pel seu president Jesús Serna, assistirà demà dimecres 11 de març al balcó de l'Ajuntament de València per a presenciar la mascletà que dispararà la Pirotècnia Tomás a partir de les 14 hores.

El dijous 12 de març serà el torn de la primera plantilla la que presencie la mascletà de la Pirotècnia Piroquiles des del balcó de la casa consistorial, junt amb les Falleres Majors de València de 2009, Marta Agustín Ferrando i María Berbel Fernández.