Skip to main content
Primer Equip
El diumenge t´esperem en la II Fira Granota
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD celebrarà diumenge que ve la II Fira Granota en el pàrquing de l'Estadi Ciutat de València. Des de les 10 h. i fins a les 18 h., l'afició llevantinista podrà disfrutar de nombroses activitats esportives i lúdiques que s'estan preparant per al gaudi de majors i xicotets.

Els seguidors que es personen en el Ciutat de València podran participar en les distintes activitats programades com a castells unflables, maquillatges, màscares, guarderia, llançadora a porteria, xutómetro, gàbia de futbol 3, tirolina i rocòdrom, entre altres.

Així mateix, els aficionats que s'acosten al coliseu llevantinista podran presenciar l'últim tram de l'entrenament que realitzarà el Levante UD en estes instal·lacions.

Igual que el passat any, es podrà reposar forces gràcies a la paella gegant i la torrà que es cuinaran al migdia. A un preu mòdic de 5 i 8 euros (paella i torrà, respectivament), en el que està inclòs la beguda, un gelat (cortesia de Gelats Estiu) i mandarines (cortesia de Frutomás Export SL), els seguidors granotes tindran l'oportunitat de dinar en el pàrquing de l'Estadi junt amb altres llevantinistes. Els tiquets es poden adquirir en la Tenda Granota durant el dijous i el divendres, de 16:30 a 20 h., el dissabte de 10 a 14 h. i el diumenge des de les 10 hores. També estaran a la venda en les oficines del club durant demà divendres de 9 a 15 hores.

La Fira Granota també comptarà amb la presència dels jugadors de la primera plantilla, que participaran en les activitats i compartiran esta jornada amb tots els aficionats.

Caixa Penedés, Amstel, Coca-cola, Frutomás Export SL, Parbex, ONCE, Asmequiva, Italian Motor Village, Gelats Estiu i la Delegació de Penyes continuaran estant al costat del Levante UD en este dia dedicat al gaudi de l'afició.