Skip to main content
Femení
El Femení començarà esta vesprada a preparar el partit ant el At. Madrid Féminas
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení començarà a preparar des de hui mateix el seu compromís davant de l'Atlètic de Madrid, que es disputarà dijous que ve a les 13 hores en el Cerro del Espino.

Les de Gustavo Duco han variat d'esta manera el seu pla d'entrenaments setmanal. La plantilla llevantinista s'exercitarà esta vesprada i demà dimarts de 17 a 19 hores en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret, mentres que el dimecres realitzarà l'última sessió d'entrenament de 15 a 16 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Mitja hora després que finalitze este últim entrenament l'expedició blaugrana emprendrà viatge a Madrid.