Skip to main content
Fútbol Base
El Femení D, campió del IV Trofeu Vila d´Alginet
There are no reactions yet. Be the first!

El Femení D es va proclamar dissabte passat campió del IV Trofeu Vila d'Alginet. En la semifinal disputada dimarts passat les d'Antonio Calabuig es van imposar per 0-10 al Tavernes, mentres que en la final que es va celebrar davant de l'Alzira les jóvens llevantinistes van véncer per 3-1.

Noelia, amb dos tants, i Tania, amb u, van ser les golejadores granotes d'este partit. D'esta manera, el conjunt blaugrana va aconseguir la seua merescuda recompensa després de realitzar un excel·lent paper en este trofeu.