El Levante UD Femení reprendrà els entrenaments demà dimecres a partir de les 17 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret després de disfrutar en el dia de hui de jornada de descans.
Després de la victòria aconseguida diumenge passat davant del At. Madrid Féminas, corresponent al partit d'anada de la semifinal de la Copa de la Reina, l'esquadra dirigida per Félix Carvallo començarà a preparar demà el encontre de tornada per a poder festejar a casa el passe a la Final de la competició.
Recordem que el Levante UD Femení es va imposar per 0-2 al conjunt madrileny.