Skip to main content
Femení
El Femení descansa hui dimarts i tornarà demà als entrenaments en Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení disfrutarà hui dimarts de dia de descans per a tornar als entrenaments demà dimecres, i continuar preparant el partit de diumenge que ve davant del Torrejón (11:30 hores-Las Veredillas) corresponent a l'anada dels quarts de final de la Copa de la Reina.

El tècnic Félix Carvallo ha programat sessions per al dimecres, dijous i divendres a les 17 hores en el Poliesportiu Municipal de Natzaret.

El dissabte, les llevantinistes tenen prevista la seua eixida cap a Madrid a les 14:30 hores, i quedaran allotjades en l'Hotel NH Mercader, fins a les hores prèvies al partit.