El Femení inicia la Superlliga a domicili davant el Puebla
There are no reactions yet. Be the first!
Després de l'èxit obtingut en la 1a ronda de la UEFA Women´s Cup, el Levante UD Femení iniciarà demà la competició de Superlliga disputant la segona jornada davant del Puebla a les 12 hores en l'Estadi Francisco de la Hera d'Almendralejo.
Les de José Arastey afrontaran el xoc amb les baixes de Sonia Prim i Pepa, per lesió, mentres que el tècnic llevantinista recupera a Rosa Castillo.
La llista de convocades facilitada pel míster després de la sessió d'entrenament realitzada ahir a la vesprada està composta per Mariajo, Diana, Marina, Mariví, Maider, Ruth, María, Sandra, Sara, Montse, Rosa Castillo, Guru, Naiara, Laura del Río, Goretti, María Pérez, Pamela i la jugadora del Femení B, Neus.