Skip to main content
Femení
El Femení, ja en Las Rozas per a afrontar el partit davant el Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

Al voltant de les 15 hores el Levante UD Femení ha arribat a la Residència de la Ciutat del Futbol de Las Rozas, lloc on s'allotjarà fins a poques hores abans de l'inici del encontre que disputarà demà diumenge davant del Rayo Vallecano corresponent a la Final de la Copa de la Reina.

L'expedició llevantinista, que ha estat encapçalada per la directora general del Levante UD, Sra. Dolores Escamilla, està composta per la totalitat de futbolistes que formen part de la primera esquadra de l'entitat, a més de les jugadores que han debutat durant la present temporada en el conjunt de Félix Carvallo com són Anabel, Neus, Zayra i Mayte Casas. Esta última, concentrada a Madrid amb la Selecció espanyola Sub-19, s'incorporarà a les 18 hores a la concentració de l'equip blaugrana per a estar a disposició del míster en el encontre de demà.