Skip to main content
Femení
El Femení presenciarà demà dissabte la Mascletà des del Balcó de l'Ajuntament
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació del Levante UD Femení estarà present demà dissabte en el balcó de l'Ajuntament de València per a presenciar la Mascletà que dispararà la Pirotècnia Hermanos Caballer a les 14 hores.

La directora general de la secció femenina, Dolores Escamilla; l'entrenador Gustavo Duco; el delegat Manuel Almécija; i les jugadores Pamela Conti, Rosa Castillo, Mariajo i María Pérez seran les persones que acudiran al consistori en representació de l'esquadra de Superlliga per a presenciar la mascletà.