Skip to main content
Primer Equip
Luis García ha recuperat efectius en la penúltima sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Després que en l'entrenament d'ahir dijous diversos jugadors no pogueren exercitar-se per precaució ja que arrossegaven distintes molèsties, hui Luis García ha recuperat efectius per a la visita davant del líder i els únics que no es van exercitar amb el grup van ser Pallardó i Mora.

Miguel Pérez, Parri, Rubén, Álvaro Del Moral i Samuel van completar la sessió celebrada en el Ciutat de València amb normalitat, i podran estar a disposició del tècnic per a este diumenge.

Els llevantinistes realitzaran l'últim entrenament de la setmana demà dissabte a les 10:30 hores a porta tancada en l'Estadi.