Skip to main content
Femení
El Femení s´enfrontarà demà diumenge al tercer classificat, el RCD Espanyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení rebrà demà diumenge al RCD Espanyol en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret per a disputar a les 12 hores l'encontre corresponent a la jornada 23 de Superlliga.

Així, segon contra tercer es veuran les cares en un partit en què les llevantinistes novament tractaran d'acabar amb victòria per a seguir a l'estela del Rayo Vallecano i intentar arrabassar-li la primera posició en cas de perdre el seu compromís davant de l'At. de Madrid.

El tècnic Gustavo Duco tan sols compta amb la baixa de Mariví, per la qual cosa ha convocat a la resta de futbolistes que componen la plantilla.

http://va.levanteud.com/femenino/convocatorias