Skip to main content
Femení
El Femení, protagonista en Noticias Cuatro
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení serà en breu protagonista de la informació esportiva de Noticias Cuatro que s'emet de dilluns a divendres en esta cadena nacional de 14:45 h. a 15:15 h. Un equip de Cuatro s'ha desplaçat fins a les instal•lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret i de l'Oceanogràfic per a gravar diverses imatges de les jugadores del conjunt de Superlliga Rosa Castillo, Ruth, Goretti i Laura del Río.

D'esta manera, les campiones de la màxima categoria del futbol femení tindran el seu espai en este programa presentat per Manolo Lama i Manu Carreño, encara que s'espera la confirmació de si el dit reportatge s'emetrà demà dimarts o dimecres que ve.