El Levante UD Femení serà en breu protagonista de la informació esportiva de Noticias Cuatro que s'emet de dilluns a divendres en esta cadena nacional de 14:45 h. a 15:15 h. Un equip de Cuatro s'ha desplaçat fins a les installacions del Poliesportiu municipal de Natzaret i de l'Oceanogràfic per a gravar diverses imatges de les jugadores del conjunt de Superlliga Rosa Castillo, Ruth, Goretti i Laura del Río.
D'esta manera, les campiones de la màxima categoria del futbol femení tindran el seu espai en este programa presentat per Manolo Lama i Manu Carreño, encara que s'espera la confirmació de si el dit reportatge s'emetrà demà dimarts o dimecres que ve.