Skip to main content
Femení
El Femení realitza l´última sessió d´entrenament i visita l´Estadi Ruh
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha realitzat esta vesprada l'última sessió d'entrenament prèvia a l'encontre que disputarà demà dijous a les 15 hores davant del Brondby, corresponent a la segona ronda de la UEFA Women´s Cup.

Les de José Arastey han treballat al voltant d'una hora i l'única absència ha sigut la de Laura del Riu que, refredada, no ha pogut exercitar-se amb el grup.

Posteriorment, el conjunt llevantinista ha visitat les instal·lacions de l'Estadi Ruh d'Ivano on jugarà demà. La plantilla s'ha portat molt bona impressió tant del terreny de joc com de l'Estadi, que compta amb una gran capacitat per a espectadors i amb uns grans vestuaris.