Skip to main content
Femení
El Femení rependrà demà dimarts els entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení reprendrà demà dimarts els entrenaments per a començar a preparar l'encontre de volta dels Quarts de Final de la Copa S.M. La Reina, després que en el dia de hui la plantilla haja disfrutat de jornada de descans.

El conjunt dirigit per Gustavo Duco s'exercitarà des de demà dimarts i fins al divendres de 17 a 19 hores en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret.

Després de l'empat a dos tants aconseguit en el partit d'anada, les llevantinistes començaran a treballar amb l'objectiu d'aconseguir el pròxim cap de setmana a Barcelona un resultat favorable que els done el passe a les semifinals.