Skip to main content
Femení
El Femení reprendrà els entrenaments dilluns que ve
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení tornarà al treball dilluns que ve dia 29 després de disfrutar d'una setmana de vacacions amb motiu del descans de lliga degut a les festes nadalenques.

L'esquadra dirigida per José Arastey reprendrà els entrenaments en el Poliesportiu municipal de Natzaret en doble sessió. Durant els dies 29 i 30, les llevantinistes treballaran al matí i a la vesprada en les dites instal·lacions d'11 a 13 hores i de 17 a 19 hores, mentres que el dia 31 de desembre i 1 de gener disfrutaran de descans per a tornar al treball el dia 2 en doble sessió.