Skip to main content
Atlético Levante UD
El filial tornarà als entrenaments dilluns que ve
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD B tornarà als entrenaments dilluns que ve a les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista després de disfrutar d'una setmana de vacacions amb motiu de les festes nadalenques.

L'equip dirigit per José Gómez es va despedir del 2008 amb una merescuda victòria davant del Novelda CF per 0-2 i la setmana que ve començarà a preparar el primer encontre de l'any, en el que rebrà al Juventud Barrio del Cristo a Buñol.