Skip to main content
Fútbol Base
Els llevantinistes convocats amb la Valenciana Sub-14 i Sub-18 viatgen hui a Gijón
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors de les categories inferiors del Levante UD que han sigut convocats per a disputar la primera fase del Campionat d'Espanya amb la Seleccions valencianes Sub-14 i Sub-18 es desplaçaran en el dia de hui a Gijón per a defendre els colors del combinat territorial durant demà dissabte i el diumenge.

Per part de la Selecció valenciana Sub-14, estaran en representació del Levante UD els futbolistes Álvaro Alós i Mohamed Diop, mentres que amb la Sub-18 viatjaran Jalid Kerkich, Arnau Silvestre i Vicente M. Gozalbo.

Els compromisos dels valencians en esta primera fase del Campionat són els següents:

Dissabte 27 desembre

Valenciana-Astúries Sub-14 11.30 hores - Camp núm. 2 de la RFFPA. Roces (Gijón)

Valenciana-Astúries Sub-18 17.00 hores - Camp núm. 1 de la RFFPA. Roces (Gijón)

Domingo 28 desembre

Valenciana-Balear Sub-14 11.30 hores - Camp La Figalona. (Pravia)

Valenciana-Balear Sub-18 17.00 hores - Camp El Bayu. (Siero)