Skip to main content
Primer Equip
Tornada de les vacacions nadalenques de la primera plantilla del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Les vacacions per a la primera plantilla del Levante UD ja han finalitzat i esta vesprada els hòmens de Luis García s'han posat el mono de treball per a començar els entrenaments després de la parada nadalenca.

La totalitat dels jugadors s'ha exercitat en l'Estadi Ciutat de València, en una sessió en què ha predominat l'aspecte físic. Així, els llevantinistes han dedicat l'entrenament a realitzar carrera contínua i distints exercicis físics.

El Levante UD tornarà als entrenaments demà diumenge a les 16 hores en l'Estadi per a continuar amb la preparació de cara al partit de diumenge que ve davant del Rayo Vallecano.