Skip to main content
Atlético Levante UD
El filial es posarà en marxa dilluns que ve
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD B iniciarà el període de preparació de la temporada 08/09 dilluns que ve a les 10 hores. Els components del filial blaugrana estan citats a la dita hora en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat granota per a començar la pretemporada.

La segona esquadra del club arrancarà la competició de lliga en el Grup 6 de Tercera Divisió el pròxim 31 d'agost.