El filial inicia demà diumenge la competició davant el Torrevieja
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD B iniciarà demà diumenge el seu camí pel Grup 6 de Tercera Divisió. El conjunt dirigit per José Gómez començarà la competició jugant com a visitant davant del FC Torrevieja en l'Estadi municipal Vicente García a les 19 hores.
Així, els llevantinistes s´enfrontaran a un equip que esta temporada militarà per quarta campanya consecutiva en Tercera Divisió, quedant el passat any classificat en quinzé lloc.
El filial granota es desplaçarà per a afrontar el dit enfrontament amb les úniques baixes d'Héctor Gallego, que seguix recuperant-se de la seua lesió de genoll, i Héctor Rodas, amb molèsties.. L'equip blaugrana ha realitzat este matí l'últim entrenament previ al encontre i a la conclusió del mateix el tècnic José Gómez ha facilitat la següent llista de convocats: Tejera, Saúl, Víctor Novo, Llorenç, Lozano, Salinas, Mossa, Borja Pellicer, Llácer, Lois, Nacho Hervás, Sergio Boix, Omar, Mono, Nacho Verdés i Guille Chuan.