El Levante celebra el passe a Quarts de Final de Copa amb una sessió terapèutica en La Calderona
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante ha celebrat el seu passe als Quarts de Final de la Copa del Rei amb una sessió terapèutica en les instal·lacions de La Calderona. Després del malbaratament de forces abocament sobre el terreny de joc de l'Estadi Ciutat de València en la vesprada-nit d'ahir per a doblegar a l'Alcorcón, els futbolistes de la societat blaugrana han gaudit d'una reconfortable jornada de recuperació en un entorn paradisíac. El grup ha recarregat les piles davant de la profunditat del calendari que s'acosta. De nou, el Levante afrontarà quatre partits en els quinze dies finals de gener. La Copa del Rei i la Lliga se solapen i demanden un increment de l'esforç.
Els jugadors que van participar d'inici en el xoc coper han realitzat l'habitual entrenament regeneratiu en la sala d'aparells de la instal·lació esportiva que ha inclòs un treball de potenciació del tren superior que han complementat amb uns minuts de bicicleta estàtica i bicicleta el·líptica. La resta del planter ha conjugat esta pràctica amb una sessió de carrera contínua pels paratges pròxims a este complex. Alguns jugadors, casos d'Iborra o Higón, han aprofitat per a cabussar-se en la piscina de La Calderona mentres que els arquers, Munúa, Keylor i Garabato, capitanejats per Pepe Martínez Puig, han empunyat les raquetes per a submergir-se en un atractiu partit de tenis. El col·lectiu s'exercitarà demà en la Ciutat Esportiva de Buñol des de 10.30 hores.