Skip to main content
Primer Equip
El Levante estrenarà demà l´AVE per a desplaçar-se a Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició llevantinista està citada demà 22 de desembre a les 10:00 en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València per a iniciar el desplaçament fins a Madrid. El feu de blaugrana serà el punt de partida. El grup enllaçarà Orriols amb l'estació Joaquín Sorolla per a agafar a les 11.10 hores un AVE que li portarà fins a la capital d'Espanya.

Passades les 12:30 hores del matí està prèvia l'arribada a Madrid. Des d'allí es traslladarà a l'Hotel NH Abascal on el grup estarà fins a l'inici del partit d'anada dels octaus de final que enfrontarà des de les 22:00 hores a la representació granota davant del Real Madrid en l'Estadi Santiago Bernabéu. A la conclusió del xoc els jugadors tornaran cap a València amb autobús.