Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va homenatjar els mundialistes Fernando Llorente i Javi Martínez
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va homenatjar la passada jornada als jugadors mundialistes de l'Athletic Club, Fernando Llorente i Javi Martínez, per la consecució del Mundial 2010 de Sud-àfrica amb la Selecció Espanyola.

Els presidents d'ambdós clubs, Quico Catalán i Fernando García Macua, van entregar les plaques als dos jugadors en els prolegòmens del xoc.

Com està sent habitual en esta campanya, el Levante UD està entregant plaques d'homenatge als jugadors que van disputar la Copa del món i que enguany estan visitant el Ciutat de València amb els seus respectius equips.