El Levante UD ha participat de manera activa en la campanya empresa per la Generalitat Valenciana i FAVIDE en contra de la violència de gènere.
Els jugadors Levante UD i Real Racing Club han botat al terreny de joc amb camisetes amb el lema de la campanya "NO MÁS VIOLENCIA" i els onzes inicials han posat amb les mateixes per a dir NO al maltractament.
A més, des de la Llotja VIP les autoritats que han assistit al xoc també s'han sumat a la campanya. El conseller de Solidaritat, Rafael Blasco, els presidents de Levante UD i Real Racing Club, Quico Catalán i Francisco Pernía, la directora general de FAVIDE, Eva Mª Amador Guillén, i la Fallera Major de València, Laura Caballero, també han posat amb les camisetes recolzant la campanya "NO MÁS VIOLENCIA".