Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, amb la campanya "NO MÁS VIOLENCIA"
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha participat de manera activa en la campanya empresa per la Generalitat Valenciana i FAVIDE en contra de la violència de gènere.

Els jugadors Levante UD i Real Racing Club han botat al terreny de joc amb camisetes amb el lema de la campanya "NO MÁS VIOLENCIA" i els onzes inicials han posat amb les mateixes per a dir NO al maltractament.

A més, des de la Llotja VIP les autoritats que han assistit al xoc també s'han sumat a la campanya. El conseller de Solidaritat, Rafael Blasco, els presidents de Levante UD i Real Racing Club, Quico Catalán i Francisco Pernía, la directora general de FAVIDE, Eva Mª Amador Guillén, i la Fallera Major de València, Laura Caballero, també han posat amb les camisetes recolzant la campanya "NO MÁS VIOLENCIA".