Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD amb l´Ajuntament en la campanya "En Fallas, no falles"
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Emiliano Carballo; el porter de la primera plantilla, Juan Luis Mora; i la jugadora del Femení, Laura del Río assistiran a la presentació de la Campanya "En Fallas, no falles", organitzada per la Regidoria de Sanitat de l'Ajuntament de València i dirigida a la prevenció del consum d'alcohol en les festes falleres.

L'acte, que estarà presidit per la Regidora Delegada de Sanitat i Consum, Lourdes Bernal Sanchis, se celebrarà demà dimecres 4 de març a les 13:30 hores en la Seu del P.M.D, siti en el carrer Navarro Reverter, núm. 17.