Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD amplia el termini de renovació i alta d´abonaments fins al 27 d´agost
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD prorroga el termini de renovació i alta d'abonaments de la temporada 10/11 fins al pròxim 27 d'agost. Per tant, amb esta ampliació, l'entitat llevantinista dóna l'oportunitat als seguidors del club que encara no han pogut adquirir el seu abonament a què ho facen abans que comence la competició.

Es recorda als seguidors del Levante UD que l'abonament permet disfrutar de tots els encontres de Lliga que disputarà l'equip en l´Estadi Ciutat de València i també dels de Copa SM El Rei, fins a Octaus de Final. Així mateix, amb el passe podran presenciar els partits que es disputen en la Ciutat Esportiva llevantinista.

De la mateixa manera, l´encontre de la presentació de l'equip, que es disputarà el dijous 12 d'agost davant del Getafe CF, també serà d'accés gratuït per a tots els abonats de la temporada 10/11.

Els abonaments es podran adquirir en les taquilles de l'Estadi de dilluns a divendres de 9 a 15 hores, excepte el dijous dia 12, quan les taquilles també estaran obertes de 19 a 22 hores.