Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD arranca la sonrisa dels xiquets ingressat en l´Hospital La Fe
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha visitat este matí als xiquets ingressats en l'Hospital La Fe de València. Com cada any, una àmplia representació de la primera plantilla de l'entitat ha mostrat la seua solidaritat personant-se en el pavelló Infantil del centre hospitalari per a xarrar amb els més menuts i els seus familiars, fotografiar-se amb ells, firmar-los autògrafs i fer-los entrega de diversos articles llevantinistes.

Amb esta visita, els jugadors Álvaro del Moral, Pau Cendrós, Cerra, Gorka, Héctor Rodas, Jorge Pina, Manolo Reina, Miguel Pérez, Robusté, Ruben, Samuel, Ballesteros, Serra i Xisco Muñoz i integrants del cos tècnic de l'equip, Luis García, Estanis i Félix Vicente, encapçalats pel Director General, Luis García, i el conseller Francisco Fenollosa han arrancat els somriures dels xiquets ingressats en estes dates pròximes al Nadal.

El Levante UD vol agrair un any més el tracte dispensat pel personal sanitari de l'Hospital La Fe.