Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD buscarà repetir el resultat de l´última visita a l'Estadi Gran Canària
There are no reactions yet. Be the first!

A pesar que històricament l'Estadi Gran Canària no se li dóna especialment bé al Levante UD, durant els últims anys pareix que la inèrcia està canviant i en les últimes quatre visites a Las Palmas s'han aconseguit dos victòries, un empat i una derrota.

L'última vegada que els dos conjunts es van veure les cares en lliga en Las Palmas va ser en la temporada 03-04, quan, amb Manolo Preciado en la banqueta, els llevantinistes es portaven els tres punts amb un resultat de 1-2, amb els gols d'Aganzo i Aridane en pròpia porta.

Eixa temporada en el conjunt canari militaven Carmelo, que dos temporades després firmava pel Levante UD, i Pedro Vega actualment en la plantilla llevantinista.

Per part del Levante UD van jugar: Mora, Descarga, Alexis, Jesule, Rubiales, Limones (Ettien, min. 63), Sandro, Rivera, Jofre, Aganzo (Reggi, min. 69), Congo (Carpintero, min. 78).

En total, Las Palmas i Levante UD s'han enfrontat un total de 12 ocasions en terres canàries, amb un resultat de 8 victòries locals, 2 empats i 2 victòries llevantinistes, una en Primera Divisió (temporada 64-65: 1-0) i la resta en la categoria de plata del futbol espanyol.

La primera victòria del Levante UD en Las Palmas va ser en la temporada 97-98 per un a dos, idèntic resultat de la segona en la campanya 03/04. El Levante UD va aconseguir sumar un punt en la 89-90 (1-1) i en la 02-03 (1-1).