Skip to main content
F. Sala
El Levante UD-CD Dominicos es reunix amb Quico Catalán
There are no reactions yet. Be the first!

Els integrants de l'equip de futbol sala Levante UD-CD Dominicos han mantingut una presa de contacte amb el president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán, en la que el màxim dirigent de la societat blaugrana els ha desitjat sort per a la competició.

Els components de l'equip han xarrat amb el president i li han traslladat els seus objectius per a esta temporada.

Al finalitzar la reunió el Levante UD-CD Dominicos ha immortaliltzat el moment amb una fotografia.