Skip to main content
Levante UD
El Levante UD celebrarà la Taula Redona "100 anys d´història del Levante UD" el 14 de desembre en l´Ateneu Mercantil
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD realitzarà dilluns que ve 14 de desembre una taula redona, amb motiu del compliment dels cent anys d'història del club, en el Saló d'Actes de l'Ateneu Mercantil (Plaça de l'Ajuntament, 18).

Esta taula redona, titulada "100 anys d'història del Levante UD", se celebrarà a les 19 hores.

El director general, Quico Catalán; el conseller Francisco Fenollosa; el director Esportiu, Manuel Salvador; el capità del Levante UD, Sergio Ballesteros, el director del Levante UD Femení, Tomás Pérez; el president de la Delegació de Penyes, Ricardo Gimeno; i el president de l'Associació de Veterans, Vicente Latorre, intervindran en esta taula redona que estarà moderada pel periodista José Manuel Alemán. Posteriorment, hi haurà un torn perquè els assistents que el desitgen formulen les seues preguntes a qualsevol d'estos protagonistes.

Des de l'entitat llevantinista es fa un crida perquè els seus seguidors assistisquen a este nou acte commemoratiu del Centenari que es durà a terme en tan emblemàtic escenari.

De la mateixa manera, el Levante UD vol agrair la col·laboració de l'Ateneu Mercantil que des d'un principi es va prestar a oferir tot tipus de facilitats per a la celebració de l'esdeveniment en les seues instal·lacions.

Pots consultar el cartell de la Taula Redona punxant a Descarregar Arxiu Adjunt.