El Levante UD col.labora activament amb el Dia de la Bandereta de la Creu Roja
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD, un any més, ha seguit fidel a la cita en el Dia de la Banderita de la Creu Roja i ha instal·lat una taula petitòria en la Plaça dels Pinazo per a recaptar fons.
Des de primera hora del matí, la taula encapçalada per Kika Ruiz, germana del conseller Miguel Ángel Ruiz, i Amparo Cebrián, esposa del delegat del primer equip Andrés Garcerá, han arreplegat, junt amb les integrants de la Peña Dones d´Agustinet, la voluntat amb què els vianants han col·laborat en les vidrioles de Creu Roja.
El president, Quico Catalán; el president d'Honor, Francisco Fenollosa; una representació del Consell d'Administració i de la plantilla s'han personat al llarg del matí en la taula per a col·laborar amb esta iniciativa solidària.