Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD col·labora amb l'AECC amb una taula petitòria en la seua Col·lecta Anual
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha col·laborat un any més en la Col·lecta Anual Contra el Càncer, amb la instal·lació d'una taula petitòria que, des de primera hora del matí i fins al migdia, ha estat instal·lada en la Plaça Porta de la Mar.

La germana del conseller Miguel Ángel Ruiz, Kika Ruiz Sanahuja, ha sigut la presidenta de la taula i ha estat acompanyada en tot moment per Amparo Cebriá, esposa del delegat de l'equip, Andrés Garcerá, i per Elia Aubury-Móstoles i Carmen Simarro, de la Penya Dones d'Agustinet, a més de la col·laboració de Marisa Vena, esposa del conseller Pedro Catalán i mare del president del club.

Durant tot el matí moltes són les persones que s'han acostat fins a la taula petitòria per a col·laborar en esta Col·lecta Contra el Càncer, destacant la presència del president, Quico Catalán, el president d'Honor, Francisco Fenollosa, el president de la Fundació, José Manuel Fuertes, el vicepresident, Tomás Pérez o els consellers Javier Martínez, Miguel Ángel Ruiz i Pedro Catalán, entre altres.

A més, a la conclusió de l'entrenament una representació de la plantilla encapçalada pel tècnic, Juan Ignacio Martínez, junt amb els jugadors Juanfran, Juanlu, Ghezzal i Gustavo Cabral, també han volgut recolzar esta iniciativa solidària i no han faltat a la cita, igual que les jugadores Ruth, Alicia, Sandra Paños i María Pérez, del Levante UD Femení.

El Levante UD vol agrair la col·laboració de totes les persones que durant tot el matí han contribuït a esta causa solidària amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer.