El Levante UD comença a treballar sobre la gespa dels camps de Benasque
There are no reactions yet. Be the first!
Després que les intenses pluges caigudes sobre Benasque en el dia d'ahir obligaren Luis García a canviar la programació d'entrenaments, el sol ha tornat a lluir en el segon dia de pretemporada i el planter ha pogut començar a treballar en el terreny de joc.
Els llevantinistes han completat un entrenament íntegre amb baló en què han realitzat treball tàctic i possessions.
De nou Xavi Torres va protagonitzar l'esglai de l'entrenament, ja que va tornar a notar molèsties en el turmell esquerre pel lleu esquinç que va patir ahir, i va haver de retirar-se per precaució, encara que va finalitzar l'entrenament treballant en solitari. Els servicis mèdics han informat que esta vesprada no participarà del partit d'entrenament davant de la Selecció de Benasque, però és probable que demà puga tornar al grup.
El planter tornarà al treball esta vesprada a les 19 hores amb un partit ant la Selecció de Benasque.