Skip to main content
Primer Equip
Presentació de Sergio com a nou jugador del Levante UD (Vídeo)
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio González ha sigut presentat este matí com nou jugador del Levante UD en un acte que ha tingut lloc en la Llotja VIP L´Alqueria de l'Estadi Ciutat de València. Després de la seua presentació, el futbolista ha emprés el seu viatge a Benasque per a unir-se al stage de pretemporada de l'equip.

A continuació pots veure el vídeo de la presentació.