Skip to main content
Primer Equip
Primer entrenament de Sergio com a llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio González ha completat este matí el seu primer entrenament com a llevantinista a les ordes de Luis García Plaza.

El tècnic ha programat una sessió íntegra amb baló en què el planter ha realitzat treball de coordinació, possessions i un partit de futbol modificat.

En el comunicat metge, Miguel Pérez i Xavi Torres, continuen treballant al marge junt amb el readaptador, Félix Vicente, amb exercicis en el gimnàs i en la piscina, i s'espera que l'alacantí puga incorporar-se al grup a partir de demà diumenge.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments esta vesprada a les 18 hores.