Skip to main content
Primer Equip
Sergio González s´incorpora a la concentració en Benasque
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio González ha arribat a última hora de la vesprada a Benasque i ja s'ha incorporat a la concentració junt amb la resta del planter.

El jugador llevantinista ha pogut disfrutar dels últims minuts del partit amistós que els de Luis García han disputat esta vesprada davant d'una selecció de jugadors de la localitat on s'està realitzant l'estada.

Al terme de l'encontre, Sergio ha saludat el tècnic i a la resta dels seus companys i a estes hores ja descansa en l'hotel.