El Levante UD continua amb el seu treball de pretemporada en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
Els llevantinistes s'han exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol en un entrenament en què els de Luis García han realitzat exercicis de força explosiva i han disputat partits reduïts per a la millora de la potència aeròbica.
A les baixes de Miguel Pérez, que seguix recuperant-se amb els fisioterapeutes, i a la del jove jugador del filial Enrique, amb una sobrecàrrega en el solege, s'ha unit Mora, que amb un colp en el maluc esquerra únicament ha pogut realitzar la primera part de l'entrenament amb el grup.
Els de Luis García tornaran al treball esta vesprada a les 19 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, mentres que demà dimecres s'exercitaran només al matí a les 9 hores.