Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD continua exercitant-se en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat esta vesprada la tercera sessió d'entrenament de la setmana en la Ciutat Esportiva de l'entitat. A pesar que estava previst que la plantilla dirigida per Luis García disputara un partit d'entrenament davant del Juvenil A de Julio Martínez, finalment es va decidir suspendre l'encontre per les inclemències meteorològiques.

Tots els futbolistes han estat a disposició del tècnic llevantinista en el partit reduït que ha disputat el conjunt en les instal·lacions de Bunyol.

La plantilla tornarà al treball demà dijous a les 10:30 hores en el mateix escenari.