El Levante UD del Centenari es va presentar oficialment davant de la seua afició en l'Estadi Ciutat de València, en un acte que va estar presidit per la Copa de la República, conquistada en el 37 pel conjunt llevantinista i no reconeguda per la Federació.
Els jugadors van estar botant un a un al terreny de joc davant dels aplaudiments de l'afició que va recolzar i va acollir molt positivament tots els integrants del planter.
Amb tots els jugadors sobre el terreny de joc, va arribar el torn dels parlaments en les veus del capità Miquel Robusté i de l'entrenador, Luis García Plaza.
Miquel Robusté es va dirigir a l'afició congregada en l'estadi i va reconéixer estar "orgullós de formar part d'esta plantilla i de ser un dels capitans d'este equip en esta temporada tan important en la que el Levante UD complirà els cent anys d'història".
"A pesar de l'adversitat que hem passat, l'afició ha demostrat estar sempre al costat de l'equip. Només gràcies a vosaltres, este club pot dir que en pocs dies complix cent anys d'història. Treballarem de valent per a defendre este escut en tots camps de la categoría", va continuar Robusté.
El capità del centenari es va emocionar al recordar a Dani Jarque, futbolista del RCD Espanyol mort la setmana passada i amb el que va coincidir en el conjunt periquito, i va expressar els condols als familiars, així com al club i a tota l'afició espanyolista.
El tècnic Luis García, que es va dirigir als llevantinistes en valencià a pesar de ser madrileny, va manifestar a tota l'afició que "és un honor per a mi ser l'entrenador del Levante del centenari. És un orgull i una responsabilitat. No puc prometre resultats però si molt de treball perquè si alguna cosa hi ha en este equip, són ganes i il·lusió".
L'Himne del Levante UD i l'Himne Regional van tancar l'emotiu acte de Presentació Oficial de la Plantilla 09-10, la del Centenari.