Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, en el sopar nadalenc de la Penya llevantinista Calpe
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Quico Catalán, el conseller Francisco Fenollosa, i els jugadors de la primera plantilla Ballesteros, Iborra i Héctor Rodas, van assistir la passada setmana al sopar de Nadal que va celebrar la Penya Llevantinista Calpe.

En este especial any del centenari, esta penya llevantinista que va ser fundada en 1969, va voler compartir amb l'entitat este emotiu sopar en què tots els presents van disfrutar d'una vetlada molt agradable i un exquisit sopar, en un cèntric restaurant de València.