Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD es solidaritza amb les persones sordes
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà diumenge que ve en la campanya de sensibilització que s'està duent a terme amb motiu del 30 aniversari de la Federació de Persones Sordes de la Comunitat Valenciana (FESORD CV).

L'entitat llevantinista ha volgut col·laborar en esta acció solidària i, per això, en la roda de premsa de l'entrenador del conjunt blaugrana, Luis García, que se celebrarà al finalitzar l'encontre davant del Deportivo Alavés, estarà present la llengua de signes.

Així mateix, es col·locarà una pancarta en el terreny de joc de l'Estadi Ciutat de València com a mostra de solidaritat amb les persones sordes.